ФІНАНСУЄМО МАЙБУТНЄ

Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00

Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00

Нові вакансії 19,03,2024

OTP Leasing запрошує до своєї команди:

Менеджера відділу автомобільних продажів

Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
– Маєш вищу освіту.
– Бажано досвід роботи в сфері лізингу, банків, фінансів, колекторській компанії.
– Вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
– Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel).
– Вміння працювати із великими масивами інформації.
– Вільне володіння українською мовою та бажане знання англійської мови.
– Розвинені комунікативні навички та аналітичні здібності.
– Самостійність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність.
– Наявність посвідчення водія категорії «В».
Твої виклики:
– Робота з корпоративними клієнтами щодо продовження діючих договорів лізингу, внесення змін в умови страхування та сервісне наповнення договорів, дострокові припинення та вивід тотальних авто.
– Обробка запитів від клієнтів на надання довіреностей, довідок, тощо.
– Контроль наявності юридичних документів, та робота з клієнтами по своєчасному їх наданню.
– Робота з внутрішніми замовниками (відділами компанії) по підготовці та наданню документів в рамках договорів лізингу.
Ти отримаєш:
– Офіційне працевлаштування.
– Заробітна плата: ставка + премії.
– Повний робочий день.
– Можливість кар’єрного зростання.

Фахівця з комплаєнсу/CCO

Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
– Маєш повну вищу освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра в галузі економіки, менеджменту (управління) або права;
– стаж роботи: понад 5 років, з яких не менше трьох років в сфері контролю за дотриманням норм (комплаєнс) або управління ризиками (у тому числі з питань фінансового моніторингу), внутрішнього аудиту, юридичного супроводження діяльності підприємств;
– досвід роботи у фінансовій компанії або банку;
– вільне володіння українською мовою, англійською на рівні intermediate.
Твої виклики:
– розробка, оновлення, підтримання в актуальному стані внутрішніх нормативних документів Товариства з питань комплаєнсу;
– виконання функцій контролю за дотриманням норм (комплаєнс), визначених законодавством України та здійснення комплексу заходів, пов’язаних з управлінням комплаєнс-ризиками;
– розробка, впровадження, розвиток системи управління комплаєнс-ризиком;
– своєчасне виявлення, вимірювання, моніторинг, контроль, пом’якшення та звітування щодо комплаєнс-ризику;
– контроль за виконанням заходів щодо уникнення та пом’якшення комплаєнс-ризику;
– координація роботи з питань управління комплаєнс-ризиком між структурними підрозділами Товариства в рамках своїх функціональних обов’язків;
– забезпечення координації діяльності Товариства, а також ефективної взаємодії та співпраці з іншими структурними підрозділами Товариства у розв’язанні питань із своєчасного виявлення й усунення зовнішніх, внутрішніх загроз і умов, що спричиняють економічні або інші збитки Товариству,
– контроль дотримання вимог чинного законодавства України, в т.ч. нормативно-правових актів, внутрішніх документів Товариства, рішень керівників та колегіальних органів Товариства з питань, що входять до компетенції комплаєнсу;
– аналіз внутрішніх процедур, правил і стандартів з точку зору їхньої ефективності, адекватності та повноти, а також надання рекомендацій за результатами такого аналізу;
– здійснення заходів, спрямованих на виявлення та мінімізацію комплаєнс-ризиків;
– підготовка та надання звітності щодо оцінки комплаєнс-ризику генеральному директору, Наглядовій раді, відділу комплаєнсу ОТП Банку;
– контроль випадків конфлікту інтересів, ініціювання процедури для управління ними;
– підготовка висновків щодо комплаєнс-ризику, який притаманний новим продуктам та значним змінам у діяльності Товариства, до моменту їх упровадження для прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень;
– здійснення контролю за відповідністю системи компенсацій та відшкодування, що запроваджена в Товаристві, а також процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Товариства, вимогам законодавства України;
– проведення розслідувань випадків порушення працівниками Товариства вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів Товариства та Групи ОТП;
– організація, проведення навчання Працівників з питань комплаєнсу, розробка навчальних курсів, програм з питань комплаєнсу;
– дослідження подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства;
– здійснення перевірки ділової репутації працівників Товариства при прийнятті їх на роботу до Товариства;
– здійснення організації системи управління персональними даними в Товаристві та контроль виконанням Товариством вимог законодавства України про захист персональних даних.
Ти отримаєш:
– офіційне працевлаштування;
– конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
– повний робочий день.
– Можливість кар’єрного зростання.

Відправляйте резюме на адресу: Yulia.Troyan@otp.test