+380 (44) 500 1000

Пн-Пт с 9:00 до 18:00

Нові вакансії

Нові вакансії

OTP Leasing запрошує до своєї команди:

Менеджера відділу автомобільних продажів

🔍 Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
— Маєш вищу освіту.
— Бажано досвід роботи в сфері лізингу, банків, фінансів, колекторській компанії.
— Вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
— Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel).
— Вміння працювати із великими масивами інформації.
— Вільне володіння українською мовою та бажане знання англійської мови.
— Розвинені комунікативні навички та аналітичні здібності.
— Самостійність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність.
— Наявність посвідчення водія категорії «В».
🎯 Твої виклики:
— Робота з корпоративними клієнтами щодо продовження діючих договорів лізингу, внесення змін в умови страхування та сервісне наповнення договорів, дострокові припинення та вивід тотальних авто.
— Обробка запитів від клієнтів на надання довіреностей, довідок, тощо.
— Контроль наявності юридичних документів, та робота з клієнтами по своєчасному їх наданню.
— Робота з внутрішніми замовниками (відділами компанії) по підготовці та наданню документів в рамках договорів лізингу.
💰 Ти отримаєш:
— Офіційне працевлаштування.
— Заробітна плата: ставка + премії.
— Повний робочий день.
— Можливість кар’єрного зростання.

Фахівця з комплаєнсу/CCO

🔍 Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
— Маєш повну вищу освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра в галузі економіки, менеджменту (управління) або права;
— стаж роботи: понад 5 років, з яких не менше трьох років в сфері контролю за дотриманням норм (комплаєнс) або управління ризиками (у тому числі з питань фінансового моніторингу), внутрішнього аудиту, юридичного супроводження діяльності підприємств;
— досвід роботи у фінансовій компанії або банку;
— вільне володіння українською мовою, англійською на рівні intermediate.
🎯 Твої виклики:
— розробка, оновлення, підтримання в актуальному стані внутрішніх нормативних документів Товариства з питань комплаєнсу;
— виконання функцій контролю за дотриманням норм (комплаєнс), визначених законодавством України та здійснення комплексу заходів, пов’язаних з управлінням комплаєнс-ризиками;
— розробка, впровадження, розвиток системи управління комплаєнс-ризиком;
— своєчасне виявлення, вимірювання, моніторинг, контроль, пом’якшення та звітування щодо комплаєнс-ризику;
— контроль за виконанням заходів щодо уникнення та пом’якшення комплаєнс-ризику;
— координація роботи з питань управління комплаєнс-ризиком між структурними підрозділами Товариства в рамках своїх функціональних обов’язків;
— забезпечення координації діяльності Товариства, а також ефективної взаємодії та співпраці з іншими структурними підрозділами Товариства у розв’язанні питань із своєчасного виявлення й усунення зовнішніх, внутрішніх загроз і умов, що спричиняють економічні або інші збитки Товариству,
— контроль дотримання вимог чинного законодавства України, в т.ч. нормативно-правових актів, внутрішніх документів Товариства, рішень керівників та колегіальних органів Товариства з питань, що входять до компетенції комплаєнсу;
— аналіз внутрішніх процедур, правил і стандартів з точку зору їхньої ефективності, адекватності та повноти, а також надання рекомендацій за результатами такого аналізу;
— здійснення заходів, спрямованих на виявлення та мінімізацію комплаєнс-ризиків;
— підготовка та надання звітності щодо оцінки комплаєнс-ризику генеральному директору, Наглядовій раді, відділу комплаєнсу ОТП Банку;
— контроль випадків конфлікту інтересів, ініціювання процедури для управління ними;
— підготовка висновків щодо комплаєнс-ризику, який притаманний новим продуктам та значним змінам у діяльності Товариства, до моменту їх упровадження для прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень;
— здійснення контролю за відповідністю системи компенсацій та відшкодування, що запроваджена в Товаристві, а також процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Товариства, вимогам законодавства України;
— проведення розслідувань випадків порушення працівниками Товариства вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів Товариства та Групи ОТП;
— організація, проведення навчання Працівників з питань комплаєнсу, розробка навчальних курсів, програм з питань комплаєнсу;
— дослідження подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства;
— здійснення перевірки ділової репутації працівників Товариства при прийнятті їх на роботу до Товариства;
— здійснення організації системи управління персональними даними в Товаристві та контроль виконанням Товариством вимог законодавства України про захист персональних даних.
💰 Ти отримаєш:
— офіційне працевлаштування;
— конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
— повний робочий день.
— Можливість кар’єрного зростання.

Відправляйте резюме на адресу: Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua

19.03.2024