ФІНАНСУЄМО МАЙБУТНЄ

Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00

Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00

Як взяти авто в лізинг: покрокова інструкція від придбання до бухгалтерського обліку

Не кожна юридична особа або ФОП бажає купляти чи брати у кредит легковий автомобіль – тут на допомогу приходить лізинг. Але як оформити автомобіль в лізинг та обліковувати його?

Що таке послуга авто в лізинг

Лізинг – це вид інвестиції, за якою банк чи компанія купує майно та передає його клієнту. Розрізняють два його види:

  1. Оперативний лізинг – схожий на оренду, бо термін користування короткий і після його завершення у лізингоотримувача немає потреби купувати майно.
  2. Фінансовий – «традиційний» лізинг, коли майно може перейти орендареві в кінці договору.

Нас цікавить фінансовий лізинг, бо він не передбачає обмежень пробігу машини.

Як оформити фінансовий лізинг авто в Україні

Фахівці OTP Leasing – знавці в темі «лізинг легкових автомобілів». Щоб оформити лізинг авто (Київ), дотримуйтеся такого порядку дій:

  1. Виберіть авто на свій смак та потребу у будь-якого дилера.
  2. Надішліть нам заявку та пакет необхідних юридичних та фінансових документів – дізнатися повний список можна у наших експертів.
  3. Укладіть відповідний договір з OTP Leasing.
  4. Сплатіть аванс та адміністративну комісію.

І ми передамо транспортний засіб вам. Кілька кроків – і ви отримали авто в лізинг (Київ) для розвитку свого підприємства!

Як оформляється бухгалтерський облік лізингового автомобіля

Доведеться звернутися до бухгалтера: операції з лізингу автомобілів в Україні повинні відповідати правилам, визначеним Національним стандартом з бухгалтерського обліку 126, який має багато нюансів.

Згідно з ним, лізинг визнається орендою, однак для фінлізингу облік дещо відрізняється від звичайного.

Лізингоотримувач одразу може зарахувати орендований автомобіль до активів з подальшим зарахуванням його до основних засобів, визнавши перелік зобов’язань перед лізингодавцем.

До вартості отриманого об’єкта фінансового лізингу зараховується:

  • зобов’язання щодо оренди;
  • інші витрати щодо отримання, доставлення та доведення машини до стану придатності до експлуатації.

Перші три місяці після початку експлуатації вважаються періодом амортизації. А кожну дату зведення балансу частина довгострокових зобов’язань перед лізинговою компанією повинна зараховуватися до поточних.

Бухоблік лізингового платежу, своєю чергою, складається з трьох частин:

  • суми компенсації вартості автомобіля;
  • відсотків за фінансові витрати;
  • інших витрат.

А на додачу наведемо основні переваги бухобліку та оподаткування, якщо оформлювати машину в лізинг:

  1. Бухоблік та амортизація майна проводиться на вашому балансі.
  2. Відсотки та комісії не потребують сплати ПДВ.
  3. Отримання податкового кредиту на загальну суму вартості автомобіля відразу після підписання акта прийняття-передання.

Тож, якщо ви ще вагалися, чи брати кредит на легковий автомобіль, чи звернутися за лізингом, – рішення очевидне. Фінансовий лізинг простий, вигідний та сповнений переваг навіть з погляду бухгалтерського обліку.

Не баріться – пишіть нам в OTP Leasing!