Нові вакансії 07.04.2025
Команда OTP Leasing постійно зростає та масштабується, тому ми відкриваємо додаткові вакансії. Чудова можливість приєднатися до нашої команди. Ми шукаємо фахівців, готових разом з нами досягати більшого 💚
Економіст фінансового департаменту
Вимоги:
- вища фінансова освіта
- досвід роботи фінансовим аналітиком або фінансовим менеджером від 2 років
- знання нормативних документів НБУ, що стосуються регулювання фінансових компаній
- впевнене володіння Excel (зведені таблиці, формули), знання ERP-системи (1С)
- аналітичне мислення, уважність до деталей
- вміння працювати у швидкому темпі
Обов’язки:
- збір та аналіз фінансової інформації
- підготовка щомісячної та щоквартальної звітності для НБУ, материнської компанії, на запит керівництва
- проведення глибокого аналізу діяльності Компанії: кількісні/фінансові показники, відхилення, динаміка у порівнянні з попередніми періодами
- активна участь в автоматизації процесів та вдосконаленні інформаційних систем
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
- повний робочий день.
- комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці).
Прошу направляти резюме Юлії Троян,
Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua
Менеджер проєктів з управління ризиками на консолідованій основі
Вимоги:
- досвід роботи в банківській сфері (управління ризиками/контролінгу/моніторингу)
- вища освіта у галузі економіки/фінансів;
- володіння англійською мовою на рівні Intermediate;
- навички роботи з Excel, Word, PowerPoint.
Обов’язки:
- перевірка лізингових проектів на відповідність заданим критеріям;
- робота з фінансовими інституціями;
- здійснення портфельної аналітики;
- моніторинг якості портфелю та звітування;
- збір інформації та підготовка періодичної звітності;
- участь у підготовці внутрішніх регулятивних документів;
- підтримка актуальності поточної методології ризик-менеджменту.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
- повний робочий день.
- комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці).
Прошу направляти резюме Юлії Троян,
Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua
Менеджер операційного відділу
ВИМОГИ:
- вища освіта.
- досвід роботи в сфері лізингу — бажано але не обов’язково.
- знання законодавства в сфері лізингових послуг.
- вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
- впевнений користувач ПК (MS Office, Excel).
- знання англійської мови на рівні Pre-Intermediate (A2) — бажано.
- професійно важливі особистісні якості: відповідальність, охайність, педантичність, організованість, уважність, витримка, багатозадачність, вміння опрацювати великі масиви данних.
Обов’язки:
- виконання проектів лізингу в частині закриття договору.
- підготовка та організація підписання пакету документів для передачі права власності.
- підготовка та організація підписання пакету документів щодо повернення об’єктів лізингу.
- надання копій, дублікатів лізингової документації.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування.
- заробітна плата: ставка + премії.
- повний робочий день.
- комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці).
Прошу направляти резюме Юлії Троян,
Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua
Провідний юрисконсульт юридичного департаменту
Вимоги:
- Вища юридична освіта;
- Фундаментальні знання в галузі цивільного, господарського, фінансового, договірного права, процесуального права;
- Досвід роботи за спеціальністю від 3 років;
- Досвід роботи в сфері фінансових послуг;
- Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate;
- Наявність свідоцтва про право зайняття адвокатською діяльністю буде перевагою;
- Наявність досвіду роботи з міжнародними фінансовими організаціями буде перевагою;
- Вміння працювати в програмі Excel.
Обов’язки:
- Юридичний супровід поточної діяльності компанії (аналіз повноважень контрагентів, розробка шаблонів договорів, підготовка довіреностей, розгляд/написання претензій);
- Робота з регуляторними органами (аналіз чинного законодавства, написання звернень/надання відповідей регулятору (НБУ) тощо);
- Надання консультацій з правових питань;
- Вчинення виконавчих написів.
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування;
- Комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці);
- Конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
- Повний робочий день.
Прошу направляти резюме Юлії Троян,