ФІНАНСУЄМО МАЙБУТНЄ

Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00

Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00

Нові вакансії 07.04.2025

Команда OTP Leasing постійно зростає та масштабується, тому ми відкриваємо додаткові вакансії. Чудова можливість приєднатися до нашої команди. Ми шукаємо фахівців, готових разом з нами досягати більшого 💚

 

 

Економіст фінансового департаменту

Вимоги:

  • вища фінансова освіта
  • досвід роботи фінансовим аналітиком або фінансовим менеджером від 2 років
  • знання нормативних документів НБУ, що стосуються регулювання фінансових компаній
  • впевнене володіння Excel (зведені таблиці, формули), знання ERP-системи (1С)
  • аналітичне мислення, уважність до деталей
  • вміння працювати у швидкому темпі

Обов’язки:

  • збір та аналіз фінансової інформації 
  • підготовка щомісячної та щоквартальної звітності для НБУ, материнської компанії, на запит керівництва
  • проведення глибокого аналізу діяльності Компанії: кількісні/фінансові показники, відхилення, динаміка у порівнянні з попередніми періодами
  •  активна участь в автоматизації процесів та вдосконаленні інформаційних систем

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
  • повний робочий день.
  • комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці).

Прошу направляти резюме Юлії Троян, 

Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua

 

Менеджер проєктів з управління ризиками на консолідованій основі

Вимоги:

  • досвід роботи в банківській сфері (управління ризиками/контролінгу/моніторингу)
  • вища освіта у галузі економіки/фінансів;
  • володіння англійською мовою на рівні Intermediate;
  • навички роботи з Excel, Word, PowerPoint.

Обов’язки:

  • перевірка лізингових проектів на відповідність заданим критеріям;
  • робота з фінансовими інституціями;
  • здійснення портфельної аналітики;
  • моніторинг якості портфелю та звітування;
  • збір інформації та підготовка періодичної звітності;
  • участь у підготовці внутрішніх регулятивних документів;
  • підтримка актуальності поточної методології ризик-менеджменту.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
  • повний робочий день.
  • комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці).

Прошу направляти резюме Юлії Троян, 

Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua

 

Менеджер операційного відділу

ВИМОГИ:

  • вища освіта.
  • досвід роботи в сфері лізингу — бажано але не обов’язково.
  • знання законодавства в сфері лізингових послуг.
  • вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
  • впевнений користувач ПК (MS Office, Excel).
  • знання англійської мови на рівні Pre-Intermediate (A2) — бажано.
  • професійно важливі особистісні якості: відповідальність, охайність, педантичність, організованість, уважність, витримка, багатозадачність, вміння опрацювати великі масиви данних.

Обов’язки:

  • виконання проектів лізингу в частині закриття договору.
  • підготовка та організація підписання пакету документів для передачі права власності.
  • підготовка та організація підписання пакету документів щодо повернення об’єктів лізингу.
  • надання копій, дублікатів лізингової документації.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування.
  • заробітна плата: ставка + премії.
  • повний робочий день.
  • комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці).

Прошу направляти резюме Юлії Троян, 

Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua

 

Провідний юрисконсульт юридичного департаменту

Вимоги:

  • Вища юридична освіта;
  • Фундаментальні знання в галузі цивільного, господарського, фінансового, договірного права, процесуального права;
  • Досвід роботи за спеціальністю від 3 років;
  • Досвід роботи в сфері фінансових послуг;
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate;
  • Наявність свідоцтва про право зайняття адвокатською діяльністю буде перевагою;
  • Наявність досвіду роботи з міжнародними фінансовими організаціями буде перевагою;
  • Вміння працювати в програмі Excel.

Обов’язки:

  • Юридичний супровід поточної діяльності компанії (аналіз повноважень контрагентів, розробка шаблонів договорів, підготовка довіреностей, розгляд/написання претензій);
  • Робота з регуляторними органами (аналіз чинного законодавства, написання звернень/надання відповідей регулятору (НБУ) тощо);
  • Надання консультацій з правових питань;
  • Вчинення виконавчих написів.

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Комфортний офіс (територія з власним парком, чай/кава за рахунок компанії, організація харчування на місці);
  • Конкурентний рівень заробітної плати: ставка + премії;
  • Повний робочий день.

Прошу направляти резюме Юлії Троян, 

Yulia.Troyan@otpleasing.com.ua